Obrat stále klesá

Reklama na Internetu láká i odrazuje Objem reklamy na Internetu se ve 3. čtvrtletí v USA snížil jak meziročně (-9 %),...


Reklama na Internetu láká i odrazuje
Objem reklamy na Internetu se ve 3. čtvrtletí v USA snížil jak meziročně (-9
%), tak v porovnání s předchozím obdobím, když dosáhl 1,79 miliardy dolarů.
Podle studie Úřadu pro internetovou reklamu (IAB) by po letošní stagnaci mohl
být příští rok zaznamenán v tomto segmentu zase růst. Poněkud znepokojující je
fakt, že 75 % příjmů získalo jen 10 největších serverů, mezi které patří např.
AOL nebo MSN. On-line reklamou se zabývala i britská společnost ARC na
objednávku britských zadavatelů reklamy (ISBA). Výsledkem výzkumu bylo mimo
jiné zjištění, že do internetové reklamy se investuje především tam, kde tento
způsob prezentace podporuje alespoň jeden člen správní rady. Bez podpory z
"nejvyšších" míst mají marketingoví manažeři podstatně menší šanci reklamu na
Internetu prosadit. Nicméně ve firmách, kde internetová strategie existuje, je
zpravidla také potvrzena její úspěšnost. Pokud jde o objemy, uvádí každý desátý
zadavatel reklamy, že na Internetu za rok utratil milion liber. Pokud mají
firmy vlastní internetové stránky, vkládají do nich ročně v průměru 385 000
liber.(dar)
1 2136 / kap









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.