Obsah přinese peníze

Podle průzkumu společnosti Nokia jsou zákazníci ochotni za mobilní obsah zaplatit více. Ale jednotlivé služby by měly...


Podle průzkumu společnosti Nokia jsou zákazníci ochotni za mobilní obsah
zaplatit více. Ale jednotlivé služby by měly být levnější.
Účastníci celosvětového průzkumu jsou údajně připraveni platit za zajímavý
obsah v průměru o 28 % více než dosud (představuje to navýšení o až asi 10 eur
měsíčně), přičemž přednost dávají obsahu týkajícímu se zábavy a informací. Při
plné dostupnosti by prý dokonce mohly vést zákazníky k omezení používání novin,
televize a internetu.
Co se týká způsobu získávání mobilního obsahu, celkově zvítězilo surfování před
stahováním a streamingem, ale vždy v závislosti na konkrétním druhu mobilního
obsahu. Stahování je vhodné pro hry a hudbu, zatímco streaming a surfování jsou
považovány za nejvhodnější metody v tom případě, kdy se informace často
aktualizují.
V současném žebříčku používání mobilního obsahu vede stahování vyzváněcích
melodií (využíváno 40 % respondentů), na druhém místě je stahování obrázků a
spořičů obrazovky (22 %). Avšak asi 48 % těch, kteří ještě nikdy žádnou službu
mobilního obsahu nevyužili, uvádí jako klíčový faktor pro využití služeb nižší
ceny.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.