OfficeLine vylepšoval

Další zdokonalení svého produktu pro realizaci systémů elektronického bankovnictví OfficeLine 3.0 představila společ...


Další zdokonalení svého produktu pro realizaci systémů elektronického
bankovnictví OfficeLine 3.0 představila společnost A & & L soft. Systém
OfficeLine byl od počátku koncipován jako modulárně rozšiřitelný včetně
možnosti integrace nových, dosud neznámých služeb.
Všechny moduly využívají jedinou společnou databázi, a tedy i stejná data a
konfigurační záznamy. Systém OfficeLine by měl simulovat jakousi virtuální
pobočku banky, která je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
V současné době nabízí OfficeLine následující moduly: Mail, Fax, Voice, Call
Center, WWW,
E-mail, E-commerce, WAP, GSM a Napojení jiného systému elektronického
bankovnictví. Novinkami jsou moduly Call centrum a WAP. Call centrum spojí
klienta podle jeho kategorie buď s běžným operátorem, operátorem pro speciální
bankovní služby, nebo v případě VIP klienta s jeho osobním bankéřem. Klienta,
který je pozadu s placením úvěrů pak přesměruje přímo na oddělení vymáhání
úvěrů. Služba OfficeLine WAP je určena zejména pro klienty fyzické osoby,
kterým nabízí pohodlný způsob správy účtů a umožňuje provádět základní bankovní
operace.
OfficeLine je k dispozici v české, slovenské a anglické verzi.
0 0944 / jaf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.