PC není v módě?

Transformace ještě nedávno ryze hardwarových společností ve firmy, které dodávají informační systémy pro podnikovo...


Transformace ještě nedávno ryze hardwarových společností ve firmy, které
dodávají informační systémy pro podnikovou sféru a nabízejí komplexní řešení
pro e-business, postupuje velmi rychle i v ČR.
Příkladem společnosti, kterou má stále většina lidí spojenou s PC a která se
dnes profiluje jako dodavatel komplexních řešení, je i AutoCont CZ.
Podle předběžných údajů přesáhl zisk společnosti AutoCont CZ před zdaněním 55
milionů Kč, což je oproti roku 1998 100% nárůst. Vedení společnosti vidí
příčiny tohoto úspěchu mimo jiné i v rychlém růstu příjmů z implementace
informačních systémů a z prodeje široké nabídky služeb.
V rámci rozvoje firmy došlo k postupné profilaci dvou základních
podnikatelských linií AutoCont Computer Services (obchodní a servisní síť) a
AutoCont Business Solutions (komplexní dodávky IS pro velké podnikové klienty).
V souvislosti s rozsáhlými změnami v obchodní politice a se snahou AutoContu
změnit tradiční vnímání se vedení rozhodlo vytvořit pro obě jmenované divize
nová loga. Dosavadní logo AutoCont bude i nadále používáno a to výhradně jako
logo výrobku, tj. počítače AutoCont. Nová loga budou do života postupně uváděna
od 1. dubna.
0 0719 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.