Pokyny hlasem

Zjednodušení samoobslužného ovládání Genesys a IBM hodlají nabídnout podnikové samoobslužné řešení ovládané hl...


Zjednodušení samoobslužného ovládání
Genesys a IBM hodlají nabídnout podnikové samoobslužné řešení ovládané hlasem.
To je založeno na platformě IBM WebSphere, jež integruje kontaktní centra a
podnikové obchodní procesy.
Společnou nabídku nových samoobslužných řešení ovládaných hlasem, která propojí
kontaktní centra s podnikovými zdroji a IT infrastrukturou, představily
společnosti Genesys a IBM. Sada hlasových nástrojů WebSphere od IBM bude
integrována s platformou Genesys Voice Platform, což zvýší dostupnost i
funkcionalitou obou aplikací. Obě společnosti navíc oznámily, že rozšířily
svoji strategickou alianci, aby oslovily malé a střední firmy s řešením určeným
pro vertikální trhy například z oblasti finančních služeb a poskytování
zdravotní péče.
Nabídka má organizacím umožnit použití jediné podnikové architektury, která je
založena na otevřených standardech, k řízení několika komunikačních kanálů ať
už jde o recepci, telefonní hovor či webový portál. Obě společnosti také
oznámily plán poskytovat budoucí konektivitu přes protokol MRCP (Media Resource
Control Protocol), což je vznikající standard pro usnadnění integrace
automatického rozpoznávání řeči a technologií pro převod textu na řeč.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.