Přes podporu intranetu k elektronickému obchodování

Směřování k elektronickému obchodování znamená především nové příležitosti a to nejen pro firmy, které vymože...


Směřování k elektronickému obchodování znamená především nové příležitosti a to
nejen pro firmy, které vymožeností e-commerce využívají. Formuje se mocná
skupina firem různého zaměření, hodlající maximálně nového trendu využít.
Budování funkčních intranetových sítí je prvním krokem k využívání e-commerce a
firmy si
to uvědomují. Napovídají tomu i čísla: podle studie Datamonitoru činila v roce
1998 hodnota tohoto trhu 728 milionů dolarů, přičemž více než třetina této
částky (298 milionů) byla vynaložena
na konzultační služby. Podle analytiků by v roce 2003 měla hodnota tohoto trhu
činit zhruba 5 miliard dolarů. Poptávku vyvolává především potřeba firem
zajistit si strategické informace (poradenství) a zároveň potřeba účelně
reorganizovat podnikové procesy (reengineering). V oblasti IT služeb se do
popředí zájmu dostává outsourcing, důraz je kladen především na kvalitu.
Kdo se na tomto trhu podílí? Jde především o velké výrobce a prodejce IT,
systémové integrátory, telekomunikační firmy a poskytovatele připojení na
Internet, podstatné slovo mají konzultační firmy a společnosti poskytující
služby. Zatím nejdravější skupinu tvoří firmy, podnikající na webu.
9 1007 / darn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.