Převrat v oblasti nabízených služeb

Společnost IBM přichází s výraznými změnami v přístupu ke svým globálním službám a v jejich prodeji. Do konce ro...


Společnost IBM přichází s výraznými změnami v přístupu ke svým globálním
službám a v jejich prodeji. Do konce roku plánuje přijít s přibližně třiceti
sadami služeb, které nazývá termínem "service products" (produktové nabídky
složené ze služeb). Bude se jednat o směs zcela nových nabídek a nabídek již
dříve existujících, leč patřičně upravených a přizpůsobených inovované
strategii. Těchto standardizovaných "balených" nabídek přitom může využívat
kterýkoli zákazník IBM kdekoli na světě. Oproti původnímu individualizovanému
přístupu, zahrnujícímu řešení na míru, jde tedy o výrazný obrat.
První dvě přepracované servisní služby firma celosvětově spustila již toto
úterý. Jde o produkty pro síťovou konvergenci (Network Convergence Services
Product) a internetovou telefonii (IP Telephony Services Product). Sada služeb
pro síťovou konvergenci je určena zákazníkům majícím v úmyslu přejít na
komunikační sítě, které kombinují podporu pro data, hlas i video. Druhý balíček
směřuje k firmám, které od IBM požadují zprovoznění a správu infrastruktury
sítě pro IP telefonii. Součástí nového pojetí je také proměna segmentu síťových
služeb divize IBM Global Services (IGS) v novou obchodní jednotku ICS. Ta má
čtyři hlavní sféry zaměření: konvergované komunikace; síťová strategie a
optimalizace; mobilita, bezdrátové komunikace a RFID; integrace sítí a služby
pro správu. (pat) 6 1380









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.