Pro lepší vztahy se zákazníky

Na své konferenci věnované data warehousingu, která se konala 26.-29. dubna t. r. v pražském hotelu Hilton, představila...


Na své konferenci věnované data warehousingu, která se konala 26.-29. dubna t.
r. v pražském hotelu Hilton, představila společnost NCR svůj strategický
program CRM (Customer Relationship Management), jehož aplikace by měla podle
názoru čelných představitelů jmenované společnosti zásadně změnit vztah firem k
jejich klíčovým zákazníkům.
Uvedení zmíněných produktů ostatně odpovídalo podtitulu celé konference "Řešení
založená na data warehousingu v éře spotřebitele". A s jakými konkrétními
produkty tedy přichází společ-nost NCR na trh? První aplikace vycházející ze
zmíněné ideje CRM nesou jména ChurnSENTRY a GrowthADVISOR a jsou určeny k
nasazení v telekomunikačních společnostech.
Aplikace ChurnSENTRY by měla být schopna na základě vyhodnocení řady
uchovávaných dat o chování zákazníků poskytnout svému provozovateli informace o
tom, kteří z nich by mohli mít úmysl přestat využívat jeho služeb a obrátit se
na konkurenci.
GrowthAdvisor je, dalo by se říci, zaměřen právě opačně. Na základě sebraných
dat má být schopen sdělit, kteří ze stávajících zákazníků telekomunikační
společnosti by mohli být nakloněni využívání nových služeb a umožňuje tak
zaměřit právě na ně příslušnou marketingovou kampaň, např. prostřednictvím
direct mailingu.
Podle Tonyho Barrese, viceprezidenta Divize komunikačních systémů NCR, se "data
warehousing a data mining rychle stávají zdrojem strategické konkurenční
výhody", protože dávají možnost mít lepší dohled nad vztahy ke klíčovým
zákazníkům.(pen)
8 0968 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.