Pro náročná prostředí PC

Společnost Dell informovala o dvou programech, jejichž cílem je rozšířit služby poskytované podnikům a zjednodušit f...


Společnost Dell informovala o dvou programech, jejichž cílem je rozšířit služby
poskytované podnikům a zjednodušit firemním klientům v Evropě, na Blízkém
východě a v Africe (CEMEA) zavádění náročných aplikací.
Premier Enterprise Support je rozšířením služeb nabízených společností Dell
podnikům. Má jim poskytovat vícestupňovou podporu včetně konzultací po telefonu
a přímé technické asistence 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Tento program
rozšiřuje nabídku společnosti Dell pro prostředí aplikačních a databázových
systémů a funguje ve čtyřech variantách platinové, zlaté, stříbrné a bronzové.
Dell dále informoval o programu Infrastructure Accelerators. Ten tvoří balíky,
které mají zjednodušit a urychlit zprovozňování podnikových aplikací a softwaru
od společností Microsoft, Oracle, SAP a i2.
Další podporou zákazníkům programu Premier Enterprise Support je zdokonalená
služba Premier Dell.Com (dříve Premier Pages). Tento internetový portál nyní
nabízí i přístup k materiálové podpoře (support material service), službám na
zakázku a k informacím o produktech, jako jsou například data o konfiguraci
systému.
(vox)
1 0664 / vox









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.