Prodej desktopů v Česku

Dominuje značka Hewlett-Packard Český trh se stolními počítači zaznamenal v minulém čtvrtletív porovnání se srovn...


Dominuje značka Hewlett-Packard
Český trh se stolními počítači zaznamenal v minulém čtvrtletív porovnání se
srovnatelným obdobím loňského roku pokles.
Desktopů,které hrají stále dominantní roli při nákupu výpočetní technikydo
podnikové sféry, se podle zprávy českého zastoupení společnostiIDC ve třetím
čtvrtletí prodalo méně než vloni, a to o 14 %.
Nejprodávanějšíznačkou v měsících červenec až září 2003 se staly stejně
jakoloni počítače Hewlett-Packard, a to s podílem 17 %. Oproti
předcházejícímuobdobí loňského roku si však výrazně pohoršily, neboť tehdy
mělytéměř čtvrtinový podíl. Naopak značkami, které si nejvíce polepšily,byly
Libra a ProCA, jejichž tržní podíl stoupl o dva procentníbody. Poklesl také
podíl AutoContu a Dellu. Zajímavé je i to,že podíl prodaných neznačkových
počítačů oproti 3. čtvrtletí2002 podstatně stoupl.
Počet kusů počítačů, jež se prodaly vroce 2003, uveřejní firma IDC ve své roční
zprávě.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.