Reklama i přes SMS

Dominuje Nokia a předplacené sady Průzkum agentury Network Media Services mezi uživateli českého internetu ukázal, že...


Dominuje Nokia a předplacené sady
Průzkum agentury Network Media Services mezi uživateli českého internetu
ukázal, že většina z nich by se nebránila přijímání reklamních SMS.
Jak ukazuje graf na titulní straně, 42 % reklamní SMS neakceptuje vůbec, 44 %
do 4 denně, zbytku by nevadil ani větší počet zpráv. Pokud by příjemce dostával
za zaslané reklamní SMS finanční odměnu, jako přiměřená výše se nejčastěji
uvádí částka kolem 1 Kč za jednu zprávu (řada uživatelů uvedla ochotu přihlásit
se k odběru reklamních SMS honorovaných 10 až 50 haléři).
Mezi tématy reklamních SMS, které by byly pro respondenty nejzajímavější, patří
poukázky na slevy a cenová zvýhodnění, stejně tak upozornění na kulturní a
sportovní akce. Na dalším místě se umístila například nabídka zájezdů typu last
minute.
Uživatelé internetu odešlou za týden nejčastěji 1-3 SMS přes mobilní telefon a
10-15 z internetového rozhraní. Dvě třetiny z nich využívá předplacené karty,
nejčastěji zastoupenou značkou mobilního telefonu je Nokia (následuje Siemens a
Alcatel). V grafu vidíte i počet mobilních telefonů, který již uživatelé
internetu stačili za svůj život vystřídat v této souvislosti by jistě bylo
zajímavé zjistit, jaká část byla ke změně přinucena v důsledku krádeže.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.