Satelity se přibližují zákazníkům

Okolo projektu celoplanetární satelitní telefonní sítě Iridium je rušno. Poté, co se dlužníci stále důrazněji oz


Okolo projektu celoplanetární satelitní telefonní sítě Iridium je rušno. Poté,
co se dlužníci stále důrazněji ozývali, nyní uvolnili svůj nátlak, ale jenom
proto, aby mohlo nové vedení provést výrazné změny. Proto nyní dochází k volbě
nové marketingové strategie, mezi jejíž součási patří především snížení cen a
diferenciace služeb pro jednotlivé tržní segmenty.
"Zpětná vazba z trhu nám sdělila dvě důležité zprávy: je třeba snížit tarify a
zjednodušit jejich výpočet a zaměřit se přímo na zákazníky, kteří naše služby
nejvíce potřebují," uvedl John Richardson, šéf Iridia. "Naše nové ceny dovolí
našim dealerům nabídnout zákazníkům až o 65% nižší tarify. Za 30 sekund
satelitního hovoru nyní zákazníci zaplatí méně než 72 centů."
Podle šéfa Iridia by se tak měla stát již vybudovaná a technicky spolehlivá síť
základem konkurenceschopného telekomunikačního řešení jak pro průmyslové
uživatele podnikající např. v hornictví, v námořní dopravě nebo v těžbě ropy či
plynu, tak i pro individuální uživatele. Součástí nové strategie je i nabídka
balíků produktů pro jednotlivé tržní segmenty.
Snížení cen svých přístrojů pro satelitní komunikaci prostřednictvím Iridia
ohlásily také společnosti Motorola a Kyocera. Jedná se nejen o telefonní
přístroje a pagery, ale také např. o solární nabíječky a další příslušenství.

9 1702 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.