Servis v centru pozornosti

Svět informačních technologií se mění. A mění se opravdu z gruntu. V minulosti se tiskové konference počítačových...


Svět informačních technologií se mění. A mění se opravdu z gruntu. V minulosti
se tiskové konference počítačových firem týkaly nejčastěji nových procesorů,
nových modelů či příkladů úspěšných implementací počítačových systémů. Zato
dnes...
Příkladem je společnost Dell Computer. Tisková konference, kterou zahájil
generální ředitel tuzemského zastoupení Dellu, Gabriel Berdár, přinesla namísto
technických specifikací nového "železa" informace z oblasti servisních služeb a
nových služeb zákazníkům. Zákazníci se dnes totiž stále více při výběru
vhodného počítačového systému zaměřují na servisní a doplňkové služby namísto
strohé technické a výkonové specifikace jednotlivých komponent.
Standardem u produktů Dellu je 3letá záruční doba, v rámci které je i bezplatný
hot-line letefonní servis. V průběhu záruční doby je garantován servis produktů
přímo u zákazníka, což zahrnuje bezplatnou dopravu, práci i náhradní díly. U
stolních počítačů je v průběhu prvního roku garantován servisní zásah
nejpozději do následujícího pracovního dne. U notebooků je garantováno ukončení
servisního zásahu nejpozději do 5 pracovních dnů na území celé Evropy. U
serverů řady PowerEdge 1300, 2300 a 4300 zaručuje Dell ukončení servisního
zásahu dokonce do následujícího pracovního dne.
U všech produktů Dellu je možné za příplatek získat i některé speciální služby,
které vycházejí vstříc i nejnáročnějím zákazníkům. Např. služba weekend, kterou
si v naší republice zatím zaplatil jediný zákazník, zaručuje servisní zásah,
jak již název napovídá, i mimo pracovní dny.
Zajímavou nabídku pro zákazníky připravil Dell ve spolupráci s Telecomem. Ke
každému zakoupenému serveru z řady Dell PowerEdge obdrží zákazník v době od 15.
2. do 30. 4. 1999 certifikát opravňující k jednorázové slevě na instalační
poplatek 15 000 Kč na datové služby společnosti SPT TELECOM. Nabídka se
vztahuje i na modely Dell PowerEdge s procesory Pentium III, které se na trhu
objeví až v březnu.
Podle prodejních výsledků se zdá, že přímý systém prodeje, podpořený masivní
servisní a marketingovou podporou, se Dellu osvědčil. Podle údajů společnosti
IDC zaznamenal Dell v celosvětovém prodeji PC meziroční (1997-98) nárůst 63 %.
(kat)
9 0338 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.