Sítě pod kontrolou

Call centra v Česku Podle průzkumu, který provedla firma Genesys, je v Česku provozováno zhruba 580 call center se 14 ti...


Call centra v Česku
Podle průzkumu, který provedla firma Genesys, je v Česku provozováno zhruba 580
call center se 14 tisíci operátory. 57 % z nich je umístěno v Praze a pětina
pracuje i pro jiné země než ČR. Zajímavé je, že 60 % center je postaveno jen na
činnosti operátorů (nemají tedy automatizované systémy) a 39 % nevyužívá žádnou
formu CRM. Směrovače pro SOHO
Širokopásmové ethernetové směrovače DIR-100 a DIR-120 určené pro sdílení sítě v
domácnosti nebo v malé kanceláři uvedl na náš trh D-Link. Obě zařízení
podporují QoS, což umožňuje přidělení priority provozům citlivým na zpoždění,
jako je například internetová telefonie. Novinka nabízí také firewallovou
ochranu proti útokům z internetu.(pal) 6 1526









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.