Škoda přichází přes Internet

Eurosport, společnost prodávající na českém trhu vozy Škoda, nabízí nyní tyto automobily i na Internetu. Aplikace, ...


Eurosport, společnost prodávající na českém trhu vozy Škoda, nabízí nyní tyto
automobily i na Internetu.
Aplikace, nazývaná Virtuální Autosalon, je provozována za použití technologie
ASP; pro Eurosport ji vytvořila firma WMC. Na WWW stránce http://www.
skoda-eurosport.cz lze sestavit vůz podle představ zákazníka, přičemž program
průběžně počítá cenu. Po potvrzení objednávky je možné vůz vyzvednout, obvykle
již druhý den. Eurosport spoléhá na kapacitu svých skladů; neustálá zásoba vozů
má být zárukou, že se obchod rozjednaný na WWW stránce neskončí u některého z
konkurenčních distributorů. Pro nákup přes Internet je v současnosti
poskytována sleva 1 procento.
Prostředí "hrabalovské" restaurace U zlatého tygra přilákalo na tiskovou
konferenci množství zájemců, přičemž jejich počet zřejmě překvapil i samotné
pořadatele. K tomu přispěl i charakter akce, která se kromě záležitostí prodeje
automobilů v prostředí Internetu (spekuluje se, že pro toto zboží není Síť
zcela ideální prostředí, neboť zájemce si chce vůz "ošahat" z tohoto důvodu se
předpokládá, že větší oblibu si získá on-line nakupování náhradních dílů,
eventuálně cenové porovnávání jednotlivých nabídek, přičemž vlastní koupě bude
uskutečněna klasickou cestou) zabývala i řadou "nepočítačových" věcí.(pah)
8 2093 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.