Sledujte si zásilky

Nové komunikační prostředí pro stálé zákazníky, Customized Services, uvedla do provozu společnost TNT, zabývající...


Nové komunikační prostředí pro stálé zákazníky, Customized Services, uvedla do
provozu společnost TNT, zabývající se expresní přepravou. Díky těmto službám si
zákazník může přes Internet nejen službu propočítat a objednat, ale i sledovat
pohyb zásilky během přepravy.
Od 1. března 1999 mohou zákazníci prvních jedenadvaceti zemí (včetně ČR)
využívat on-line služby TNT (www.tnt.com) 24 hodin denně. Do 3 měsíců by tuto
možnost měli mít všichni.
Klíčovým prvkem internetové strategie společnosti TNT je QuickShipper služba,
umožňující komukoliv, kdo má přístup na Internet, vypočítat cenu přepravy,
připravit průvodní dokumenty k zásilce a objednat její vyzvednutí. QuickShipper
v sobě shrnuje stávající on-line služby jako Web Collection a Price Checker.
Nové komunikační prostředí Customizes Services nabízí stálým zákazníkům
prostřednictvím internetových stránek společnosti TNT přístup k podrobným
informacím o přepravě zásilek. Služba je postavena na individuálním přístupu,
klient tedy potřebuje pro získání informací zadat uživatelské jméno a heslo
(nepotřebuje ale speciální software). Kromě zdokonalených verzí služeb Price
Checker a Web Tracker, nazývaných nyní MyPrice (slouží k individuálnímu výpočtu
cen), naleznou zákazníci ještě služby My Shipper, MyLogbook a My Tracker.
Služba MyShipper (založená na standardní QuickShipper) poskytuje on-line
přístup ke všem přepravním službám společnosti TNT podle individuálních
požadavků zákazníka. Obsahuje i adresář, kam je možné ukládat často používané
cílové
adresy. MyLogbook zaznamenává u každého zákazníka informace o zásilkách a
umožňuje zpětně vytisknout jejich průvodní dokumentaci. A konečně MyTracker
(založená na standardní službě Web Tracker) umožňuje zákazníkům sledovat pohyb
jejich zásilek, včetně nabídky veškerých informací.
9 1038 / darn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.