Slovenský T-Mobile

Slovenský mobilní operátor EuroTel začal s rebrandingem na značku T-Mobile. Operátor tímto vstupuje do třítýdenního...


Slovenský mobilní operátor EuroTel začal s rebrandingem na značku T-Mobile.
Operátor tímto vstupuje do třítýdenního přechodného období, které vyvrcholí 2.
května.
Během tohoto období se změní značka Eurotel na T-Mobile, obchodní jméno
společnosti se změní na T-Mobile Slovensko a Eurotel se definitivně začlení do
skupiny T-Mobile International. Změna značky by měla přitom přinést největší
výhodu především zákazníkům, kteří tak získají přístup k inovativním produktům
a službám, exkluzivním mobilním telefonům a vůbec mobilnímu obsahu mateřské
společnosti. Zákazníci rovněž budou moci využít jednoduchého přístupu k
mobilním hlasovým a datovým službám v zahraničí v rámci roamingu. Od roku 2004
je jediným vlastníkem EuroTelu firma SlovakTelecom, který odkoupil 49% balík
akcií společnosti. Představenstvo pak rozhodlo o změně značky na T-Mobile.
Eurotel se tak stane devátým členem skupiny T-Mobile, jejíž služby využívá
kolem 80 milionů zákazníků a dalších 40 milionů v rámci T-Mobilu nebo Deutsche
Telekom.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.