Snazší správa podle Microsoftu

Společnost Microsoft minulý týden představila hned několik produktů a produktových vylepšení. Začněme tím zřejmě...


Společnost Microsoft minulý týden představila hned několik produktů a
produktových vylepšení. Začněme tím zřejmě nejdůležitějším: Novými členy rodiny
nástrojů pro správu s názvem System Center.
První novinkou je System Center Service desk, jenž poskytuje procesní workflow
pro správu a sjednocuje data ze Systems Management Serveru (SMS) a Microsoft
Operations (MOM). Service desk je založen na budoucí Windows Workflow
Foundation a sjednocuje IT Infrastructure Library (ITIL) s Microsoft Operations
Framework a nejlepšími praktikami týkajícími se správy IT služeb. Service desk
je navržen, aby poskytoval řešení typu ERP pro IT oddělení a obsahuje i základ
Configuration Management Database (CMDB) od Microsoftu.
Druhým nováčkem produktové sady System Center je software s kódovým označením
Carmine, který se používá pro správu virtuálních strojů na virtualizační
platformě. Microsoft o tomto produktu hodlá sdělit více informací ještě tento
měsíc. Zároveň společnost sdělila, že pracuje na technologii, jež bude
umožňovat virtualizaci služeb a aplikací operačního systému. Ta však nebude
dostupná až do příchodu nástupníka OS Longhorn Server.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.