Spam hrobníkem?

Zklamání uživatelů službami elektronické pošty je stále vyšší a může za to především spam. Vyplývá to ze stu...


Zklamání uživatelů službami elektronické pošty je stále vyšší a může za to
především spam. Vyplývá to ze studie, kterou nedávno uveřejnila společnost Pew
Internet & American Life Project.
Podle představitelů uvedené průzkumné společnosti nová legislativa výskyt
nevyžádané pošty výrazně neomezila, a proto není překvapující, že asi 86 %
uživatelů je spamem stresováno.
Firma Postini, což je poskytovatel antispamových řešení, tvrdí, že v
současnosti tvoří nevyžádaná pošta asi 75 % veškerého provozu přes e-mailové
servery. Také proto podle studie téměř třetina uživatelů své využití poštovních
systémů během loňského roku omezila a jen každý pětadvacátý ji oproti loňsku
využívá častěji. Dvě třetiny z těch, kteří pracují s elektronickou poštou,
považuje tento systém za méně důvěryhodný než v předchozím období (před rokem
to bylo jen 52 %). Pro více než tři čtvrtiny uživatelů se internet stává kvůli
spamu dokonce otravným a obtěžujícím prostředím.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.