Spamový boj

Internetový poskytovatel America Online (AOL) a portál Yahoo plánují spustit novou e-mailovou službu, jejímž prostředn...


Internetový poskytovatel America Online (AOL) a portál Yahoo plánují spustit
novou e-mailovou službu, jejímž prostřednictvím bude možné za určitý poplatek
obejít spamové filtry. Odesílatel tak získá na jistotě, že zpráva bude odeslána
přímo příjemci, a to i v případě, že používá antispamové řešení obou firem.
Nová certifikovaná e-mailová aplikace, založená na technickém řešení
společnosti Goodmail Systems, bude podle výše uvedených internetových
společností zpoplatněna zhruba jedním americkým centem za každý e-mail odeslaný
z jejich sítí. Doručená zpráva do e-mailových schránek s koncovkou @yahoo.com
či @aol.com pak bude označena jako nezávadná. Tímto krokem hodlají AOL i Yahoo
zabránit nechtěnému filtrování legitimních zpráv. Služba, jež je určena
především maloobchodníkům či podnikovým zákazníkům z oblasti marketingu, kteří
se domnívají, že jejich e-mailové zprávy s informacemi o produktech či s jinými
novinkami končí ve spamovém koši a určeným příjemcům nejsou v pořádku doručeny,
by měla být dostupná v průběhu několika následujících měsíců.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.