Spotřební zboží táhne

Skupina Olympus Europe Group ohlásila 26. 5. na tiskové konferenci v Hamburku nárůst tržeb v uplynulém fiskálním roce ...


Skupina Olympus Europe Group ohlásila 26. 5. na tiskové konferenci v Hamburku
nárůst tržeb v uplynulém fiskálním roce o 16,9 % z 838,5 milionu euro na 980
milionu euro. Zisk společnosti vzrostl za stejné období o 27,4 % na 26,6
milionů euro.
Těchto výsledků bylo dosaženo v podmínkách, kdy japonský jen povýšil proti euru
o 20 %. Jednotlivé evropské země vykazují z pohledu Olympusu značné rozdíly.
Mezi země, ve kterých se firmě dařilo, patří podle vrchního výkonného ředitele
firmy Olympus Europe Group Wernera Teuffela také ČR. Klíčovým evropským trhem
však zůstává Německo s podílem 25 %.
Největší dynamiku zaznamenal prodej spotřebního zboží fotoaparátů a
informačních produktů, který vzrostl o 27,4 %. K nejprodávanějšímu zboží patří
v této skupině digitální fotoaparáty.
Obrat z prodeje endoskopů vzrostl o 8,4 %, mikroskopů o 10,8%. Velmi dynamicky
(16,6 %) se rozvíjely také diagnostické systémy. Jak vyplynulo z vystoupení
Wernera Teuffela, firma se v tomto roce soustředí na zvýšení efektivnosti
provozních systémů a investice do IT, které budou sloužit k individuálnímu
servisu zákazníkům.(Hr)
0 1586 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.