Stačí říci jméno volaného

Až se dovoláte na úřad, nebudete muset pracně přemýšlet nad linkou volaného. Postačí říci pouze jeho jméno a ús...


Až se dovoláte na úřad, nebudete muset pracně přemýšlet nad linkou volaného.
Postačí říci pouze jeho jméno a ústředna vás sama přepojí. Některé systémy to
dokáží již dnes, ale ten, který nabízí společnost Bell Atlantic Federal, je
přece jen jiný...
Nový produkt této společnosti nese název Connect@once a dokáže si poradit s
adresářem obsahujícím 16 000 jmen. Pilotní systém určený k použití přímo
centrále společnosti byl otestován dokonce s 19 000 jmény.
Podle mluvčí společnosti Bell Atlantic je velkou výhodou systému Connect@once
možnost kaskádování, takže je ve větších firmách možno propojit několik
takových systémů. Pokud tedy volající sdělí jméno některého zaměstnance, který
pracuje v jiné pobočce firmy, je přepojen na systém Connect@once pracující v
další pobočce nebo v centrále.
9 0677 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.