Stačí vytočit jediné číslo...

Zákazníci společnosti Compaq v České republice by měli mít opět větší pohodlí, pokud budou od svého dodavatele n


Zákazníci společnosti Compaq v České republice by měli mít opět větší pohodlí,
pokud budou od svého dodavatele něco chtít posloužit by jim mělo tzv.
Zákaznické centrum, které bylo 1. 12. 1999 slavnostně uvedeno do provozu.
Velká světlá místnost, řady zajímavě zakřivených stolů, počítače, telefony a
soustředěné tváře převážně mladých lidí tiše hovořících do miniaturních
mikrofonů takový obrázek by se naskytl nezúčastněnému pozorovateli, pokud by se
mu podařilo proniknout do srdce nové služby společnosti Compaq Zákaznického
centra.
Za jeho vznikem stojí pilotní projekt, podle kterého přechází Compaq ČR na
model organizace práce založený na systému řízení vztahů se zákazníky (Costumer
Relationship Management). Vysoká míra personalizace a spojení prodeje s
poskytováním služeb by měly vytvořit prostředí, kde se dostane odpovídající
péče zákazníkům ze všech segmentů trhu, do kterých Compaq vstoupil od
největších klientů, přes segment malých a středních firem až po domácí
uživatele. Podle generálního ředitele české pobočky společnosti Compaq Rudyho
Kozaka jde o poslední článek, uzavírající spolu s programem CompaqPlus a
podnikovým extranetem kruh dokonalé komunikace se zákazníky.
Všech plánovaných funkcí by mělo centrum dosáhnout během 1. čtvrtletí roku
2000, kdy by měl být uveden do provozu tzv. Welcome Desk, kde se budou přijímat
všechny hovory a řešit vzniklé problémy, ať už se týkají prodeje, servisu nebo
dodávek zboží.
9 3481 / dar









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.