Stránky nejsou všechno

Většina podniků sice má své webové stránky, nicméně o vypracované e-businessové strategii můžeme hovořit jen v r...


Většina podniků sice má své webové stránky, nicméně o vypracované e-businessové
strategii můžeme hovořit jen v relativně nízkém procentu případů. K těmto
závěrům dospěla studie, kterou si u University of Texas objednala společnost
Dell Computer a představila ji na své uživatelské konferenci v Austinu.
Lépe si vedou větší firmy, které se při své "práci s Webem" neorientují jen na
zákazníka, ale používají Internet i pro sdílení informací se svými partnery a
dodavateli. Také při výběru svých obchodních partnerů se již mnohé větší
společnosti řídí tím, zda je potenciální dodavatel schopen e-spolupráce.
Naopak střední a menší firmy sice zaznamenávají pokroky v on-line přístupu ke
svým zákazníkům, ale zhruba 80 % z nich nevyužívá žádnou z forem on-line
obchodních transakcí či sdílení informací se svými dodavateli. A jen více než
polovina z nich tento stav považuje za překážku dalšího rozvoje svého podnikání.
0 2676 / jaf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.