Strategie: Komplexnost

Svou obchodní strategii pro Starý kontinent zveřejnila NextiraOne. Tato společnost vznikla akvizicí evropských aktivit f...


Svou obchodní strategii pro Starý kontinent zveřejnila NextiraOne. Tato
společnost vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti
podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) firmou
Platinum Equity a jejím následným organizačním přičleněním k původní americké
společnosti NextiraOne.
Společnost si uchová pozici master distributora Alcatelu, jehož produkty nabízí
prostřednictvím sítě VAR (Value Added Reseller), současně však chce na
evropském trhu nabízet realizaci konceptu konvergence jako úplného, na míru
připraveného integrovaného řešení. To zahrnuje kromě síťové infrastruktury a
jejího napojení na síť operátora také komunikační a podnikové aplikace (např.
kontaktní centra, CRM a ERP).
"Naší prioritou nejsou technologie, ale business řešení," definuje zaměření
společnosti Bohuslav Cempírek, generální ředitel NextiraOne Czech. I proto se
podle něj NextiraOne chce profilovat jako platformově nezávislý dodavatel. Do
současnosti využilo služby této společnosti v Evropě téměř půl milionu
zákazníků, její celosvětový obrat činí více než 2 miliardy dolarů ročně.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.