Technologie RFID na poštách

S nabídkou uceleného řešení pro nasazení rádiové identifikační technologie RFID do oblasti poštovních služeb při...


S nabídkou uceleného řešení pro nasazení rádiové identifikační technologie RFID
do oblasti poštovních služeb přišel na tchajwanské výstavě známek Microsoft.
Marketingový tah redmondské společnosti zapojuje do případných dodávek řadu
jejích produktů (mimo jiné MSN Messenger) a partnerů především ze sféry výroby
hardwaru (například Texas Instruments).
Potenciální přínos implementace technologie RFID (Radio Frequency
Identification Device) v poštovních službách spočívá dle představitelů
Microsoftu především v nových možnostech on-line sledování pohybu zásilek a ve
vysoké efektivitě uvědomování příjemců i odesílatelů o stavu doručování
(například formou SMS). Dalšími přínosy potom mohou být přesnost a bezchybnost
pohybu zásilek a případná naprostá automatizace sledování i směřování jejich
pohybu.
Samotné čipy RFID o velikosti hrací karty obsahují informace o obsahu zásilky,
odesílateli, příjemci a cílové destinaci. Značka RFID přilepená k balíku
předává tyto údaje čtecím zařízením registračních anebo třídicích strojů.
Součástí nabídky je kromě sledovacího softwaru i webový objednávkový systém
umožňující vzdálené zadávání zakázek. O uplatnění svých technologií se
Microsoft snaží například i v Indii.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.