Telefonní ústředna vybavená CRM

Společnost 2N představila na Invexu 2000 inteligentní technologii telefonních ústředen pro call-centra. Ústřednu od 2N...


Společnost 2N představila na Invexu 2000 inteligentní technologii telefonních
ústředen pro call-centra. Ústřednu od 2N, schopnou přesměrovat volání do
celulárních sítí mobilních telefonů, již známe; tato ústředna je díky
levnějšímu volání schopna ušetřit desítky tisíc korun.
Na Invex 2000 přišla společnost 2N s nabídkou Call Centra Ateus-Omega, jež umí
propojit databázi klientů na PC s programem Call Centra pro podporu evidence
obchodních případů. Podnik, který si toto řešení nasadí, získá efektivní
nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, Customer Relationship Management)
a prodejních akcí. Díky nasazení modulu CRM podnik může poskytnout lepší služby
současným klientům a získat nástroj k úspěšnému oslovení potenciálních
zákazníků. Ještě před zdvižením sluchátka agent ví, kdo mu volá, může podrobně
sledovat obchodní případy, a může využít automatické obvolávání skupiny klientů
z databáze.
(vox)
0 2798 / vox









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.