Televizní portály - Kvóty pro reklamu i na Internetu?

Zajímavá kauza zasáhla naše německé sousedy: Německá televizní stanice ZDF chce utvořit společný podnik s T-Online...


Zajímavá kauza zasáhla naše německé sousedy: Německá televizní stanice ZDF chce
utvořit společný podnik s T-Online, dceřinou firmou Deutsche Telecom. Transakce
je to bezproblémová pouze zdánlivě... Na stole se totiž ocitla následující
otázka: Pokud bude televizní zpravodajství poskytováno jako kanál na nějakém
serveru, vztahují se na něj příslušná omezení na množství reklamy na televizní
obrazovce? Mohou veřejnoprávní televize vůbec vytvářet podobné společné
podniky? Další německá televizní stanice ARD má již svůj vlastní portál a ZDF
už také spolupracovala na on-line projektech s německou divizí Microsoft
Network; v tomto případě si obě participující strany inzertní příjmy z portálu
dělily. V případě spolupráce s T-Online by stránky mohly být bez klasických
reklamních bannerů. Je však možno za reklamu pokládat např. odkazy na další
služby T-Online?
Zbývá dodat, že k hlavním hlasatelům nutnosti omezit na televizních obrazovkách
reklamu patří všeobecná tištěná média, zejména velké deníky, které s
televizními stanicemi soupeří o vlastně totožný inzertní koláč.
1 0673 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.