Tenký klient míří do auta

Ani automobily by už zanedlouho neměly být místem izolace cestujících od přístupu k informacím. Výrobci aut General ...


Ani automobily by už zanedlouho neměly být místem izolace cestujících od
přístupu k informacím. Výrobci aut General Motors a Ford Motor intenzivně
pracují na vývoji technologií pro přístup k informacím v podnikové síti a k
Internetu. Výsledky by se měly dostavit do 18 měsíců.
Základní filozofií je pochopitelně možnost přístupu k informaci jakéhokoliv
typu odkudkoliv přímo z auta, ať už jde o Web nebo e-mail (s hlasovým
přístupem). Celý projekt vzniká v úzké spolupráci se společnostmi Microsoft a
IBM.
Veškeré aplikace poběží v síti, přístup k informacím z automobilu v reálném
čase zajistí tenký embedded klient. Tato architektura je výhodná hned ze 2
důvodů. Především se výrobní náklady udrží pod 300 dolary, což výrobci aut
umožní vybavit touto technologií vozy všech cenových kategorií. Navíc životní
cyklus automobilu trvá cca 10 let, zatímco vývoj aplikací jde kupředu mnohem
rychleji.
Je jasné, že technologie nebude sloužit jen samotným cestujícím, ale také
výrobci. Umožní komunikaci se zákazníkem po prodeji auta, ale také monitorování
provozu v záruční lhůtě.
0 0850 / wep









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.