Test telefonické zdatnosti

1.Ověříte si vždy, zda voláte vhod? 2.Máte zjištěné alespoň ty nejzákladnější informace o firmě, kam voláte (...


1.Ověříte si vždy, zda voláte vhod?
2.Máte zjištěné alespoň ty nejzákladnější informace o firmě, kam voláte
(správné jméno a funkci odpovědné osoby, činnost firmy, její velikost,
produkty...)?
3.Daří se vám snadno navázat první kontakt, zvládáte případné "prolomení
ledů" (tzv. ice-breaking)?
4.Jste připraveni na námitky, na argumenty druhé strany?
5.Umíte zvládnout námitku tak, že ji převedete na vlastní argument?
6.Uvědomujete si při každém telefonním hovoru, jaký je jeho hlavní cíl,
případně cíle alternativní?
8.Máte vždy po ruce všechny potřebné materiály a píšící tuž-ku?
9.Nezapomínáte druhou stranu oslovovat, a to 5. pádem?
10. Zaskočí vás, když máte nechat stručný vzkaz na záznamníku?
11. Telefonujete často, když se necítíte dobře (fyzicky či psychicky)?
12. Považujete telefonické hovory za velké zloděje času?
Pokud jste odpověděli na všechny otázky ano a na poslední tři otázky ne (a vaše
odpovědi byly skutečně pravdivé), musíme vám k úspěšnému zvládnutí
telefonického jednání poblahopřát.
8 0076 / jam









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.