Virtuální město chce přilákat zájemce

Letošního 1. března odstartuje další ročník akce Březen měsíc Internetu a ve stejný okamžik se otevřou i brány v...


Letošního 1. března odstartuje další ročník akce Březen měsíc Internetu a ve
stejný okamžik se otevřou i brány virtuálního města eCity, které pro zájemce
připravily společnosti Expandia Banka, RadioMobil a SPT TELECOM.
Virtuální město bude jakousi gigantickou hrou (třebaže právě tomuto slovu se
jeho tvůrci na úvodní tiskové konferenci vyhýbali), jejíž cílem je přilákat
uživatele mobilních telefonů na Internet a umožnit jim zkusit si "nanečisto"
interentové obchodování a přímé bankovnictví. Každopádně by integrace Internetu
a mobilní komunikace (včetně technologií typu SIM Toolkit) měla přinést nové
možnosti komerčního využití tohoto média a v této souvislosti by na Internet
měli být
také přilákáni další obchodníci.
Obyvatelé eCity zde budou jakýmsi způsobem žít, za virtuální peníze (tzv.
eKoruny) kupovat virtuální zboží, pobírat plat ve fiktivním povolání přičemž
příslušné procedury by měly být maximálně obdobné realitě. Virtualita je
dovedena dokonce tak daleko, že se na některých webových stránkách budeme moci
setkat i s aplikací simulující fyzický mobilní telefon.
Účast na projektu je zdarma, přičemž obyvatelé virtuálního města mají dokonce
obdržet
i některé reálné slevy (mj. od
cestovní kanceláře Fischer, od British Airways, BMG...). V rámci eCity jsou
poskytovány i výhody na startovní variantu služby Internet OnLine. Na projektu
se podílí i ČTK, jejíž patricipace má účastníkům připomenout, že v informační
společnosti mají ústřední hodnotu právě informace.
Aplikace virtuálního města bude se svými obyvateli komunikovat prostřednictvím
Internetu či SMS (není vázáno na jediného operátora). Na projektu
se kromě hlavních organizátorů dále podílejí i firmy Oracle, Compaq,
NetCentrum, Merlin a DMMS.
9 0088 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.