Víte, proč jedete na veletrh?

Na veletrzích se dnes stále méně obchoduje se zbožím a čím dál více s informacemi. Na relativně malé ploše zde m


Na veletrzích se dnes stále méně obchoduje se zbožím a čím dál více s
informacemi. Na relativně malé ploše zde máme v předem stanoveném časovém
intervalu zkoncentrovanou úroveň know-how oboru, na nějž je akce zaměřena.
K otázkám firemní účasti na veletrzích a výstavách dnes jednotlivé managementy
zaujímají mnohdy rozporuplná stanoviska. Buď je prezentace na těchto akcích
považována za absolutní existenční nezbytnost, nebo za naprosto vyhozené peníze.
Velmi často se pak stává účast záležitostí tak říkajíc na poslední chvíli, po
úspěšném vybojování všech potřebných finančních prostředků a pracovního týmu.
Po otevření stánku všichni padnou únavou místo toho, aby právě od tohoto
okamžiku začali být maximálně činorodí. Tento chybný přístup je totálním
popřením vlastního smyslu jakéhokoliv veletrhu.
Dnes recenzovaná publikace vás formou stovky tipů provede od úvodní myšlenky
účasti na veletrhu až k její úspěšné realizaci tak, aby její informační,
kontaktní a následně i obchodní výtěžnost byla co nejvyšší. Následně by vám
účast na veletrhu samozřejmě měla poskytnout co nejlepší návratnost vložených
finančních a pracovních investic. A v neposlední řadě: veletrh by neměl být
nepříjemným martyriem, ale radostí z komunikace s partnery a klienty.
(Ivan Bureš: Jedeme na veletrh 100 tipů, jak efektivně využít účast na
výstavách a veletrzích, vydal Management Press r. 1999, 128 stran, 149 Kč)
9 3542 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.