Výdaje na reklamu rostou

Odhad výdajů za reklamu na Internetu uveřejněný mediální společností ARBO media napovídá, že pouze 3 evropské zem...


Odhad výdajů za reklamu na Internetu uveřejněný mediální společností ARBO media
napovídá, že pouze 3 evropské země investují do tohoto druhu reklamy více než
100 milionů euro. Nejvíc by letos měli vydat Španělé, kteří pravděpodobně
zadají na Internet reklamu za 246 milionů euro. Následují Němci s 205 miliony a
Velká Británie s 200 miliony euro. Mezi těmito státy a "zbytkem" Evropy je
patrný odstup trh internetové reklamy se zde pohybuje pouze v řádu desítek
milionů euro. Podle ARBO media budou výdaje zadavatelů reklamy na Internet
činit např. ve Švédsku 96 milionů, ve Francii 91 milionů, v Nizozemsku už jen
32 milionů a v Dánsku 24 milionů euro.
Pokud jde o meziroční růst výdajů, tak vede Německo se 166,7 %, následováno
Velkou Británií (150 %) a Nizozemím (133,3 %). Nejmenší nárůst zaznamená
pravděpodobně Španělsko (50,9 %) a Finsko (48,6 %).
Češi ocenili svoji důvěru v reklamu na Internetu podle odhadů ARBO media asi
2,6 milionu euro, což odpovídá zhruba 73% meziročnímu růstu. Necelý milion
(0,7) euro utratí za internetovou reklamu Slováci tato částka však odpovídá
100% nárůstu zájmu oproti loňskému roku.
0 2792 / dar









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.