Vylepšená automatika

Inovovanou technologii Avaya IR (interactive response) pro automatickou obsluhu volání uvedla na náš trh společnost Avaya...


Inovovanou technologii Avaya IR (interactive response) pro automatickou obsluhu
volání uvedla na náš trh společnost Avaya. Novinka mimo jiné nabízí možnost
vývoje hlasových aplikací pomocí technologie Voice XML a integraci v IP
prostředí.
Systém Avaya Interacive Response lze použít pro obsluhu často opakujících se
volání, jakými jsou například žádosti o pokyny či potvrzování objednávek.
Kontaktní centrum může díky této technologii zvládat více činností bez nutnosti
zvýšení počtu pracovišť a operátorů.
Srdcem platformy Avaya IR je systém správy volání (Avaya Voice Processing
Engine). Platforma poskytuje také proxy rozhraní pro připojení systémů na
rozpoznání řeči a syntézu hlasu (například systémy Nuance, Philips apod.). V
současnosti je k dispozici 27 jazyků včetně češtiny.
Technologie umožňuje také individuální využití některé ze 30 podnikových funkcí
pro konkrétní klienty (například sledování stavu účtů, bankovních operací,
platby kartami).









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.