Výsledky instantní války - Podnikové využití stále zaostává

Jupiter Media Metrix ve svém průzkumu vůbec neuvažuje ICQ a jako tři hlavní, navzájem si konkurující nástroje, uvád...


Jupiter Media Metrix ve svém průzkumu vůbec neuvažuje ICQ a jako tři hlavní,
navzájem si konkurující nástroje, uvádí MSN Messenger od Microsoftu, AOL
Instant Messenger a Yahoo Messenger. Zveřejněná studie tvrdí, že počet
firemních uživatelů tohoto komunikačního softwaru dnes jenom ve Spojených
státech činí 13,4 milionu (před rokem to bylo 10 milionů). Software se však
stále uplatňuje především mezi domácími uživateli.
Z našeho hlediska jsou spíše než absolutní čísla důležité procentuální poměry.
Z hlediska počtu korporátních uživatelů vypadají poměry následovně: AOL 52 %,
Microsoft 28 %, Yahoo 20 %.
1 1946 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.