Webové call centrum

Podrobné informace o technickém řešení svého webového call centra, jehož implementaci provedla u Internetu OnLine (IOL...


Podrobné informace o technickém řešení svého webového call centra, jehož
implementaci provedla u Internetu OnLine (IOL), zveřejnila společnost Alcatel.
Srdcem celého řešení je produkt, který umožňuje napojení call center na svět
Internetu Alcatel 4400 CCW (Call Center Web). Nainstalované řešení umožňuje
zákazníkovi IOL kliknutím na některé z tlačítek "Kontaktuj mě!", umístěných na
webových stránkách této společnosti, vyvolat hovor do jejího call centra
(formou callbacku). Lze přitom zvolit i čas, kdy má k hovoru dojít. Uvedené
řešení obecně umožňuje i další druhy provozu: call through (spojení s
operátorem po stejné internetové lince VoIP), callback po stejné lince,
chatting (textová výměna informací spojená s hovorovým spojením), collaborative
browsing a form sharing (společné prohlížení Webu s doplňujícím hlasovým
spojením, resp. společné vyplňování formulářů). Další prvky systému Alcatelu
pro call centra tvoří 4400 CCD (Call Center Distribution), 4400 CCS (Call
Center Supervisor) a 4400 CCA (Call Center Agent). Jednou z výhod nasazení
tohoto řešení je neustálý dohled nad operátory call centra. Pomocí dodávaných
grafických nástrojů lze mj. zjistit, jak dlouho trvá průměrný hovor každého z
nich, kolik kdo zvládl hovorů apod. IOL v rámci svých řešení pro e-commerce
nabízí svým zákazníkům možnost dát si tlačítko "Kontaktuj mě!" i na své stránky
a nechat jím vyvolat operátory příslušné firmy nebo IOLu.
0 2941 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.