Žádná krize v evropské on-line reklamě?

Evropský trh s on-line reklamou by se měl v příštích pěti letech ztrojnásobit. Dnes nejvýnosnější formy, tedy bann...


Evropský trh s on-line reklamou by se měl v příštích pěti letech ztrojnásobit.
Dnes nejvýnosnější formy, tedy bannery a reklamní e-maily, však mají spíše
stagnovat. Zatímco dnes ještě bannery představují přibližně 53 % veškeré
internetové reklamy, v roce 2006 to má být již jen okolo 40 %. Již v tomto roce
by se i na evropském Internetu měly ve větší míře objevit i "větší" bannery
nově navržených rozměrů. Objem prostředků, které v Evropě "protečou" přes Web,
by měl vzrůst z letošních 1,5 miliardy dolarů na 4,2 miliardy v roce 2006.
Všechna výše uvedená čísla pocházejí z prognózy společnosti Yankee Group.
Zpráva předpokládá, že největší příjmy zůstanou portálům a jmenovitě zmiňuje
Microsoft Network, Yahoo a AOL Europe.
(pah)
1 0928 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.