Zákazník ve středu pozornosti

Společnost Siebel Systems, která je zasvěceným známa jako dodavatel systémů pro řízení vztahů se zákazníky, podep...


Společnost Siebel Systems, která je zasvěceným známa jako dodavatel systémů pro
řízení vztahů se zákazníky, podepsala v minulých týdnech dvě významné
partnerské dohody. První se týká rozšíření spolupráce s IBM a druhá uzavření
strategické dohody se společností Navision Software.
V obou případech se jedná o celosvětová oznámení, která však budou mít významný
dopad i na český trh. IBM a Siebel se rozhodly společně dodávat řešení pro
řízení vztahů se zákazníky postavené na databázi DB/2 Universal Database a
hardwaru IBM. Jak uvedli představitelé obou firem na konferenci konané v Praze,
pro podporu těchto aktivit bylo vytvořeno i společné technologické středisko
sídlící v kalifornském San Mateu.
Navision Software, dodavatel vlastního podnikového řešení, se dohodl se Sieblem
na strategickém partnerství v oblasti dodávek řešení CRM a elektronického
obchodování, které budou plnit požadavky především středních a velkých firem.
Navision bude nabízet a implementovat produkty řady Siebel MidMarket Edition a
obě firmy budou spolupracovat na integraci těchto aplikací do komplexních
řešení elektronického obchodování pro střední a velké podniky.
0 2017 / ramn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.