Zaplaťte si jistotu

Internet OnLine (IOL) začal nabízet ke svým pevným linkám, VPN a serverovému hostingu SLA (Service Level Agreement). Co...


Internet OnLine (IOL) začal nabízet ke svým pevným linkám, VPN a serverovému
hostingu SLA (Service Level Agreement).
Co SLA znamená? Jedná se o smlouvy zaručující poskytovanou službu. V případě
IOL zaplatíte například u pronajímané pevné internetové linky peníze navíc a
smlouva zaručuje, že při nedodržení garantované dostupnosti (stanoveného poměru
doby, během které musí být služba funkční) nebo garantované délky opravy
přípojky budete příští měsíc platit méně. IOL nabízí běžně 4 úrovně smluv SLA.
Za ty zaplatíte oproti standardu od pěti do třiceti procent navíc z měsíční
ceny za přípojku. Garantovaná měsíční dostupnost služby je udávána od 99,0 do
99,9 procenta, maximální délky poruch jsou od 12 do 4 hodin a odezvy na
nahlášenou poruchu od 2 do 1 hodiny. Pro sledování klíčových prvků sítě používá
IOL nově systémy NetCool a InfoVista. Další program umožňuje předcházet závadám
pomocí aktivního testování kritických míst a vyhodnocování zdrojů možných
problémů. Pro hodnocení plnění podmínek smluv SLA jsou rozhodující právě tyto
aplikace nainstalované u Internet OnLine.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.