Živnobanka si pořídila softwarovou věštírnu

Živnostenská banka zahájila 8. listopadu provoz nového call centra. Toto středisko péče o zákazníky bude poskytovat n...


Živnostenská banka zahájila 8. listopadu provoz nového call centra. Toto
středisko péče o zákazníky bude poskytovat nepřetržitou službu prostřednictvím
příchozích a odchozích hovorů, zpětného volání, SMS, elektronické pošty, faxu a
Internetu. ŽB si pro provoz svého centra vybrala řešení založené na technologii
Oracle CRM, dodané Oracle Czech (Oracle znamená v překladu "věštírna"). Řešení
call centra od společnosti Oracle umožnilo integraci s ostatními aplikacemi
Živnostenské banky, kam patří hlasový automat (IVR), systém internetového
bankovnictví NetBanka, faxový, SMS a e-mailový server, systém help desku a
další. Oracle zajistil ŽB konfiguraci na míru a garantovanou dobu implementace.
Živnostenská banka je nejstarší českou bankou, založenou v roce 1868.
Majoritním akcionářem ŽB je německá Bankgesellschaft AG.
0 3093 / vox









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.