Značka Xerox nejsou jen kopírky

Svou budoucnost vidí firma Xerox v digitální technologii. Produkty v oblasti komerčního tisku DocuTech, černobílé digi...


Svou budoucnost vidí firma Xerox v digitální technologii. Produkty v oblasti
komerčního tisku DocuTech, černobílé digitální kopírky Document Centre a
plnobarevné digitální
kopírky DocuColor umožňují uživatelům zvyšovat produktivitu a kvalitu práce.
Při své návštěvě Prahy o této problematice hovořil Paul A. Allaire, předseda
představenstva a výkonný ředitel společnosti Xerox Corporation.
Oproti roku 1996 vzrostly celosvětové tržby Xeroxu v roce 1997 téměř o jednu
miliardu dolarů na 18,2 miliardy dolarů. Přes 50 % tohoto obratu bylo dosaženo
prostřednictvím Xerox Limited v Evropě, na Blízkém východě a v Africe.
Nedávno Xerox ohlásil otevření nové výrobní jednotky v irském Dundalku a
Evropského centra pro komunikaci se zákazníky v Dublinu. Továrna v Dundalku by
měla být uvedena do provozu koncem roku 1999 a její výrobní program bude
stanoven v závislosti na tom, jaký dopad bude mít přechod na digitální výrobky
v Evropě. O určitých výrobních aktivitách v oblasti spotřebního materiálu Xerox
výhledově uvažuje i v České republice.
Významnou roli ve strategii Xeroxu dnes hrají barevné laserové tiskárny a
víceúčelová zařízení pro malou a domácí kancelář. Čerstvou novinkou na našem
trhu v této oblasti je multifunkční systém Document WorkCentre 450c, který v
sobě integruje funkce barevné tiskárny, faxu, kopírky, skeneru a faxování z
osobního počítače, to vše s využitím vlastního softwaru Xerox Pagis Pro.
Velké úsilí vynakládá Xerox také na hledání nových nepřímých distribučních
kanálů. Za tímto účelem byla vytvořena divize Channels Group s velmi
ambiciózním programem v růstu obratu. Součástí expanzivní strategie v oblasti
distribučních kanálů v České republice je v červnu i rozsáhlý program nazvaný
Výstava digitální techniky. V rámci této akce představí Xerox své
digitální produkty zákazníkům v jednotlivých regionech, dalším významným cílem
je získat nové partnery v oblasti distribuce.
"Zlepšujeme kvalitu dokumentů a umožňujeme zákazníkům, aby efektivně
komunikovali prostřednictvím barvy a kvalitního designu," řekl o poslání firmy
Xerox Paul Allaire. "V neposlední řadě pomáháme společnostem pracovat lépe s
dokumenty pomocí zjednodušování a zlepšování informačních toků mezi světem
papíru a elektronickým světem."
(Maf)
8 1367 / Maf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.