iPad, který se začne v USA prodávat 3. dubna a následně pak zamíří do prodeje i v dalších zemích, by si měl polepšit hlavně po prázdninách, kdy se kupují přenosné počítače do školy a také před vánoci, tvrdí analytici. Ezra Gottheil z agentury Technology Business Research očekává velký zájem o tento přístroj, protože podle něj existuje tu velká skupina fanoušků Applu, kteří jsou ochotni koupit si od této značky prakticky cokoliv, co se objeví na trhu a propagovat jí za každou cenu.
Zveřejnění termínu uvedení iPadu bylo doprovázeno zprávou o tom, že výrobu údajně provázejí problémy, což omezí počet modelů dostupných při uvedení na trh na 300 000 místo původně očekávaného 1 milionu. Tvrdí to např. Peter Misek, analytik společnosti Canaccord Adams či Brian Marshall z BroadPoint AmTech, který ovšem dodává, že tato skutečnost zájemce naopak vyburcuje a donutí postavit se do front hned při uvedení, aby na ně vyšlo, protože očekává, že iPady se mohou vyprodat jen několik hodin po svém uvedení.
Zájem potvrzují i průzkumy mezi uživateli, neboť 6 % dotázaných zájemců v USA si chce koupit iPad hned první týden po jeho uvedení, 20 % pak za dva až tři měsíce a 23 % v době od čtyř do šesti měsíců od jeho uvedení na trh. Nákupní horečka se navíc může zopakovat za další měsíc po uvedení přístrojů s podporou 3G, takže tento tah analytici označují za chytrý. Po té, co se prvotní zájem uklidní, nabídne Apple další model, čímž vyvolá novou vlnu nadšení, říká Gottheil, který dodává, že během roku bude pro tento přístroj velmi dobrá doba před začátkem školy a také před vánoci, kdy už bude mít tento přístroj vybudovanou solidní uživatelskou základnu.