Avaya vylepšuje vlastní nabídku pro IP telefonii

Avaya představuje vylepšení svojí sady sdružených IP telefonických řešení pro inteligentní komunikaci, zaměřené speciálně na malé a střední podniky (SMB). Nová verze softwaru IP Office 4.0 s edicemi Standard a Professional přináší i velice malým podnikům způsob využití komunikace na bázi IP. Kromě softwaru IP Office rozšířila Avaya také svoje stávající portfolio serverů zavedením komunikačního serveru IP Office 500.



Avaya představuje vylepšení svojí sady sdružených IP telefonických řešení pro inteligentní komunikaci, zaměřené speciálně na malé a střední podniky (SMB). Nová verze softwaru IP Office 4.0 s edicemi Standard a Professional přináší i velice malým podnikům způsob využití komunikace na bázi IP. Kromě softwaru IP Office rozšířila Avaya také svoje stávající portfolio serverů zavedením komunikačního serveru IP Office 500.

Další z věcí, které Avaya nabízí je Session Initiation Protocol (SIP) trunking, což může zredukovat náklady na telefonování až o polovinu. SIP je protokol řídící společné putování hlasových a datových signálů přes sdruženou komunikační síť. SIP trunk se podobá telefonní lince, ale hovory probíhají přes IP síť namísto veřejné komutované telefonní sítě.

Existují dvě verze vylepšeného softwaru pro systém Avaya IP Office - IP 500. Standard Edition je určena pro velmi malé podniky a obsluhuje až 32 uživatelů. Professional Edition umožňuje firmám využívat výhod lepší mobility, síťového propojení vzdálených míst (multi-site networking) nebo analýzy a podpory zákaznických služeb (customer service intelligence) a lze ji rozšířit až na 270 uživatelů. Komunikační server IP Office 500 podporuje telefonování, hlasové zprávy a kompletní sadu zákaznických služeb

Řada IP Office 500 je podporována novou verzí softwaru IP Office 4.0 s edicemi Standard a Professional. Tato aplikace nabízí malým a středním podnikům množství užitečných funkcí:

  • Funguje jako SIP brána. Podniky si mohou aktivovat nové služby SIP trunking a významně zredukovat náklady na telefonování.
  • Přidává nové možnosti pro multi-site hot-desking (pracoviště sdílená více uživateli, umístěná v různých lokalitách), takže zaměstnanci se mohou připojit k libovolnému telefonu v jakémkoli místě firemní sítě a přesměrovat na něj hovory a hlasové zprávy.
  • Přidává nové možnosti pro multi-site hunt group (uživatelé v různých lokalitách sdružení do skupiny pro příjem hovorů), takže pracovníci v libovolném místě sítě mohou být součástí stejné skupiny pro směrování příchozích hovorů.

     











Komentáře