Síť Google+, jež je stále ve fázi beta testů, je navržena zatím jen pro osobní (tj. soukromé) profily, kromě speciálních případů účasti v testech firemních profilů. Důsledkem toho je, že Google nepovolené firemní profily maže, za což již byla společnost opakovaně kritizována, například i expertem v oblasti vyhledávání Dannym Sullivanem, jehož profil byl kvůli tomu, že není soukromý, z Google+ také vymazán.
Na kritiku reagoval senior viceprezident Googlu Vic Gundotra, který tvrdí, že chápe rozhořčení firemních uživatelů a přiznává, že zájem firem o Google+ byl podceněn a prioritu měly jiné věci. Souhlasí tedy se Sullivanem, že došlo ze strany Googlu k selhání a slibuje nápravu. Christian Oestlien, produktový manažer Googlu+, který kontaktoval desítky tisíc firem, zda mají zájem účastnit se testovacího programu, pak upřesňuje, že možnost vytvářet firemní profily by měla být zprovozněna v řádu měsíců, což je dříve, než bylo plánováno. I tak to ale není zrovna krátká doba. Mezitím ovšem Google firmy žádá, aby si v síti Google+ profily nezřizovaly, neboť tato platforma na ně není zatím připravená a Google nechce nic uspěchat. Praktiky rušení takovýchto účtů tedy budou pokračovat.
Podle analytiků je síť Google+ po dlouhé době první reálnou alternativou k Facebooku a počet jejích uživatelů rychle roste, odhady hovoří již o 20-25 miliony registrovaných. To je sice stále zlomek oproti 750 milionům uživatelům Facebooku, ale podle komentátorů se situace může poměrně rychle změnit, zejména z důvodu, že Google+ nabízí efektivnější a snáze použitelný algoritmus pro ochranu soukromí a uživatelé, jež Google+ testují, potvrzují, že se cítí při interakci a sdílení informací na Google+ bezpečněji, než u Facebooku.