Nová kniha vás naučí jak na online marketing

Snad každá firma je dnes přítomná na internetu. Lidé jsou zvyklí zde vyhledávat veškeré informace, zkušenosti s konkrétními produkty i službami, a jakmile danou společnost online nenajdou, berou to, jako by snad ani neexistovala. Jenže být v obrovském online světě mezi ostatní konkurencí vidět není zrovna snadný úkol.

Nová kniha vás naučí jak na online marketing


Tím, abyste se mezi ostatními firmami na internetu neztratili, se zabývá online marketing. Jedná se o celé obrovské odvětví, které pro společnost zpravidla znamená spoustu dalších starostí. Ve větších korporacích mívají speciální zaměstnance či dokonce týmy pro internetový marketing, ale co mají dělat drobní podnikatelé a živnostníci? S tím se snaží poradit nová kniha s názvem Kritický pohled na marketing.

Nenechte se trápit odbornými termíny

Knihu Kritický pohled na marketing má na svědomí Štefan Ihnat, jednatel společnosti CRITICAL, která se zabývá tvorbou webových stránek a právě online marketingem. Není to jeho prvotina, už napsal úspěšnou publikaci Kritický pohled na web a druhá kniha přistupuje k tématu velmi podobným způsobem.

Vše je podáno bez obalu a tak, aby to pochopili i úplní začátečníci. Neočekávejte spoustu odborných termínů, publikace je určena spíš majitelům a zaměstnancům středních či menších firem. Pomůže jim jak zvládat základní marketingové úkony samostatně, tak vybrat spolehlivou agenturu.

Nedělejte chyby, které dělali jiní

Publikace je rozdělená do 15 kapitol, v nichž autor popořadě shrnuje celý proces budování si dobrého jména na internetu. Zaměřuje se na SEO, registrace do katalogů, sociální sítě, remarketing, PPC reklamy, rozesílání e-mailů a další strategie, které využívají odborníci.

Kromě jiného vám představí i nejčastější chyby, jichž se laici dopouští. Za vznikem knihy totiž stojí dlouhá léta praxe se zákazníky z různých oborů.

Chcete svou online přítomnost pozvednout na vyšší úroveň? Kniha je k dostání na webu CRITICAL, v síti knihkupectví Academie, Neoluxor a v nakladatelství Aleš Čeněk.

Úvodní foto: CRITICAL










Komentáře