Virtuální telefonní ústředna firmy GTS Novera dovoluje snížit náklady na hovorné

Službu virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami, představila společnost GTS Novera. Jedná se o plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními provozními nároky a s možností snadného ovládání z běžně používaných kancelářských aplikací.



Službu virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami, představila společnost GTS Novera. Jedná se o plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními provozními nároky a s možností snadného ovládání z běžně používaných kancelářských aplikací.
Virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.
Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka.
Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.
Provoz ústředny je nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace.
Novinka je vhodná pro firmy s celkovými výdaji na telekomunikace od deseti tisíc Kč měsíčně. To znamená, že ji mohou využívat i společnosti s malým počtem linek na pobočce, jimž se dosavadní klasická ústředna nevyplatila. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček.
„Postupné zavádění služeb na bázi VoIP je konkrétním příkladem uplatňování konvergence telekomunikací a IT. Telekomunikační řešení v takovémto případě přesahuje do oblasti IT a propojuje výhody obou kategorií: vysokou kvalitu obvyklou v telekomunikacích a široké možnosti obvyklé v IT,“ říká Miloš Mastník, ředitel divize strategie a produktu společnosti GTS Novera, a dodává: „IP telefonie do budoucna překoná vnímání, které je dnes poměrně časté – že jde o volání přes internet, sice zdarma, ale s nezaručenou kvalitou. Z pohledu telekomunikačního operátora znamená IP telefonie službu s garantovanou kvalitou, vysokou bezpečností a širšími možnostmi pro zákazníka, než nabízejí klasická telekomunikační řešení. Taková je i služba Novera virtuální ústředna.“










Komentáře