Čemu věří američtí obchodníci

V každoročním průzkumu Gartner CIO Survey označili IT ředitelé z oblasti maloobchodu cloud computing jako první ze svých top pěti technologických priorit až do roku 2015.

Čemu věří američtí obchodníci


(PR článek)

Obchodníci jsou pro globální ekonomiku nepostradatelní. Maloobchod přímo nebo nepřímo zodpovídá za 18 % HDP Spojených států a jen tam zaopatřuje více než 41 milionů pracovních míst. A například růst maloobchodních tržeb v eurozóně za loňský listopad dosáhl 1,4 procenta.

Proto jsou tyto monumentální změny, kterým čelí maloobchodní průmysl, pro nás všechny tak důležité. Ještě nikdy jsme neviděli tak dramatické a tektonické výkyvy v nákupním chování spotřebitelů, preferencích a očekáváních, z velké části poháněné novými technologiemi.

Protože mají spotřebitelé více možností, jak a kdy nakupovat, musejí obchodníci, pokud chtějí zůstat konkurenceschopní, opravdu postavit zákazníky do středu svého podnikání a hledat nové cesty k vytvoření největší hodnoty a loajality.

Aby se přizpůsobili, musejí maloobchodníci dodat moderní zkušenost v prodeji a službě zákazníkům, která je osobní, bezproblémová a diferencovaná. A navíc musí pracovat s maximální účinností.

Stále více obchodníků se proto, aby vyřešili tyto problémy, přesunuje do cloudu. V každoročním průzkumu Gartner CIO Survey označili IT ředitelé z oblasti maloobchodu cloud computing jako první ze svých top pěti technologických priorit až do roku 2015.

Proč se obchodníci hrnou do cloudu?

Zvýšená agilnost. Prodejci používají Office 365 ke zlepšení komunikace a spolupráce zaměstnanců tak, že umožní rychlejší přesuny ke sdílení osvědčených postupů, zavádění propagačníchakcí a nových produktů. Ve společnosti BCBG spojuje systém založený na Office 365 skladové manažery a zaměstnance z více než 45 zemí, čímž umožňuje tomuto přednímu módnímu ateliéru zavádět reklamu a nové produkty rychleji a také kopírovat osvědčené postupy napříč svojí prodejní sítí.

Zákaznický feedback. Jedním z tradičně největších problémů obchodníků je získávání zpětné vazby od spolupracovníků a zákazníků. Propojením vedení firmy s prodejnou pomocí moderní komunikace a sociálních nástrojů mohou obchodníci rychleji a jednodušeji zachytit a reagovat na zákaznický feedback. Ve společnosti Red Robin využívali Yammer - přední firemní sociální síť a součást služeb Office 365 - k získávání zpětné vazby od zákazníků a implementování změn do jednoho měsíce, což je proces, který dříve trval rok nebo i déle.

Snížené náklady. Společnosti díky Office 365 snižují své náklady odstraněním infrastruktury, snížením cestovních nákladů a zefektivněním provozu. Ve společnosti Helly Hansen očekávají snížení ročních cestovních nákladů o 10-15 % využitím služby Office 365 při komunikaci zaměstnanců, vedení školení a zavádění nejnovějších prodejních propagačních a displejových modelů.

Větší flexibilita. Jak obchodníci flexibilně využívají svou pracovní sílu v závislosti na sezónnosti, otevírání prodejen a/nebo akvizice, pomáhá jim služba Office 365 zvyšovat flexibilitu přidáváním, odstraňováním či přeřazováním licencí - rychle a jednoduše. A protože je služba založena na známých nástrojích Office, je školení zaměstnanců rychlejší.

Office 365 se stal jasnou volbou obchodníků při výběru softwaru jako služby. Šest z top 10 největších obchodníků v US (podle Národní maloobchodní federace) používá Office 365. Mezi uživateli jsou i významní globální lídři jako Tesco, McDonalds, Starbucks, GAP, J.C. Penney, Helly Hansen, Lowe's, Coles, Hallmark, Lojas Renner a stovky dalších.

Proč je tedy Office 365 volbou pro maloobchod

Na míru zákazníkům. Každý obchodník vám řekne, že nemůžete brát na všechny stejný metr. Office 365 je služba dostupná v balíčcích na míru pro každý typ uživatele – od zasedacích místností po samotnou prodejnu. Firemní pracovníci mohou mít celou sadu Office, zatímco úkoloví pracovníci mohou získat webové aplikace Office na každém zařízení s prohlížečem.

Moderní spolupráce. Téměř 25 % zaměstnanců v oblasti maloobchodu a pohostinství je ve věku mezi 16 a 24 lety, a u této generace je méně pravděpodobné, že bude ke komunikaci využívat raději e-mail než sociální sítě či textové zprávy. Tesco, třetí největší maloobchodní prodejce na světě, nadšeně přijal tuto myšlenku. Společnost zažila kulturní posun zavedením flexibilnějších způsobů práce a nabídnutím nejnovějších technologických nástrojů mladším zaměstnancům. Díky Office 365 se mohou zaměstnanci rychle dostat k odborníkům, informacím a nástrojům, které jim pomáhají v jejich práci bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí.

Martin Kunz, Ness Technologies

Chcete se dozvědět více o řešení, které zvýší produktivitu ve vaší společnosti? Potřebujete snížit náklady na informační technologie a jejich údržbu nebo integrovat Office 365 nebo Google Apps do vaší infrastruktury? Stáhněte si zdarma například záznam webináře na Office365 „Jak změnit způsob práce s Office 365 a ušetřit náklady za IT

Úvodní foto: © Microsoft










Komentáře