Centrální server na letišti si nerozuměl s odbavovacími terminály

Kvůli selhání centrálního počítače aerolinek All Nippon Airways (ANA) si na hlavním japonském letišti Haneda v Tokiu poseděly tisíce pasažérů několik hodin nebo dokonce vůbec neodcestovaly.



Kvůli selhání centrálního počítače aerolinek All Nippon Airways (ANA) si na hlavním japonském letišti Haneda v Tokiu poseděly tisíce pasažérů několik hodin nebo dokonce vůbec neodcestovaly.

Během neděle a pondělí bylo 53 letů společnosti ANA zrušeno a dalších 259 opožděno. Na tiskové konferenci kvůli vzniklému problému vystoupil mluvčí letecké společnosti Rob Henderson a všem 51 180 postiženým pasažérům se omluvil. Nedokázal ale přesně říci, jaká se stala v jejich systému chyba. Prohlásil pouze, že se problém objevil v komunikaci mezi centrálním serverem ANA a odbavovacími terminály na letištích.

Nešlo o první problém v komunikaci mezi hlavním server ANA a jejími letištními terminály. Loni v květnu bylo z obdobného důvodu zrušeno 130 letů a přes 300 opožděno. Tehdejší kolaps aerolinek postihl 70 000 zákazníků.

Viz také
Na letišti v Dublinu zkolaboval radarový systém
Izrael testuje systém proti únosům letadel










Komentáře