Facebook se chlubí velkým zájmem o aplikaci Paper

Zpravodajská aplikace Paper se podle Facebooku těší u mobilních uživatelů velké oblibě. Konkrétní údaje však společnost stále tají.

Facebook se chlubí velkým zájmem o aplikaci Paper


Podle Facebooku se průměrný uživatel aplikace, která je prvním produktem vývojářského týmu Creative Labs, podívá asi na 80 příběhů za den. Společnost na druhou stranu stále neposkytla žádný údaj o tom, kolik lidí si již aplikaci stáhlo.

Paper obsahuje mnoho tradičních funkcí z Facebooku, jako jsou nástroje pro komunikaci nebo zeď s příspěvky. Vedle toho se však chová také jako agregátor. Aplikace totiž shromažďuje články, které uživatelé sdílejí na svých profilech, a třídí je do samostatných sekcí – novinek, zpráv z podnikání, fotozpráv, sportovních zpráv a dalších.

Aplikace Paper, která je dostupná pouze pro telefony iPhone, byla s velkou pompou uvedena v lednu, ale nyní v žebříčku iOS rychle upadá. Podle společnosti App Annie, která sleduje hodnocení na obchodu App Store, trvalý pokles popularity začal v březnu, kdy byla ještě v žebříčku 100 nejoblíbenějších aplikací.

Facebook je nicméně s přijetím aplikace spokojen. Lidé, kteří si Paper stáhli do svých telefonů, ji prý používají velmi často. V příštím roce proto hodlá přijít hned s několika dalšími aplikacemi. V některých případech však půjde jen o osamostatnění již existujících nástrojů od mobilní aplikace či její desktopové platformy.

Facebook v tomto týdnu také uvolnil aktualizaci pro Paper, která přinesla nové vzhledy obrazovek. Ty by prý měly uživatelům usnadnit nalezení článků z konkrétních publikací. Jako příklady vydavatelských domů, jejichž obsah lze v Paperu nalézt, Facebook uvedl Fox News a Bloomberg.

 

Úvodní foto: © Facebook










Komentáře