Oracle refreshuje SaaS produkty

Oracle Cloud Applications Release 13 přináší nové rozhraní a nové funkce napříč SCM, ERP a HCM.

Oracle refreshuje SaaS produkty


Oracle se snaží držet krok s rostoucí popularitou cloudových služeb a do těch svých přidává nové funkce. Nejnovější verze jeho firemních cloudových aplikací nese název Oracle Cloud Applications Release 13 a přináší vylepšené uživatelské rozhraní a širší možnosti napříč správou dodavatelského řetězce (SCM – supply chain management), plánování podnikových zdrojů (ERP – enterprise resource planning) či lidských zdrojů (HCM – human capital management).

Pro společnosti v současnosti cloud computing představuje příležitost k zeštíhlení IT infrastruktury a personálu a s tím související snížení nákladů, přičemž nabídka Oraclu v této oblasti v současnosti patří k těm nejširším na trhu.

„V současnosti se snaží přivést klientelu využívající tradičnější produkty na flexibilnější cloudové uspořádání,“ hodnotí Brent Leary ze společnosti CRM Essentials. „Firmám to zároveň umožňuje nastavení nových byznys modelů, které jsou tvárnější, a zavedení služeb, díky nimž snáz interagují se zákazníky.“

Podle Steva Mirandy z Oraclu se firma zároveň snaží mezi své klienty zahrnout mladé společnosti předhánějící ty starší využíváním SaaS produktů.

„Před cloudem bylo daleko těžší pracovat s našimi produkty. Potřebovali jste k tomu IT oddělení a datové centrum,“ říká Miranda, podle kterého už tato překážka odpadla. A své tvrzení dokazuje čísly. Dvě třetiny z téměř devíti set nejnovějších ERP klientů v minulosti ERP vůbec nepoužívala. A díky rozšiřující se klientele a její zpětné vazbě může Oracle své produkty efektivněji vylepšovat. Dokladem je právě Release 13 s responsivním uživatelským rozhraním, novými aplikacemi a funkcemi.

Z těch jmenujme alespoň pár. Nové aplikace pro pokročilé plánování či řízení kvality nabízí Oracle SCM Cloud, nově uzpůsobený i k využití s internetem věcí.

„Můžete si tak stáhnout data z nejrůznějších zařízení, vizualizovat je a analyzovat. Snadno tak lze zjistit, zda v dodavatelském řetězci něco drhne a efektivně zjednat nápravu,“ komentuje Miranda. Zcela novou aplikací je například Oracle Engagement Cloud vytvořenou za účelem zvyšování spokojenosti zákazníků, čemuž slouží například monitoring sociálních médií či nástroje pro co-browsing.

„Jestliže zákazník navštíví vaši stránku, máte vteřiny, nikoliv minuty, abyste ho získali, jinak půjde tam, kde mu pomohou nejrychleji,“ vyzdvihuje důležitost nových nástrojů Leary.

Nové funkce v ERP Cloudu společnost umožňují dynamické zlevňování na základě poptávky zákazníků nebo přebytku skladových zásob.V HCM cloudu pak jsou k dispozici například nové nástroje umožňující zaměstnancům sdílet how-to videa a jejich vzájemné hodnocení.

Úvodní foto: Fotolia © Vladislav Kochelaevs










Komentáře